Röd måndag.



Vi blir bortskämda med ännu en solig dag.
Jag kastar in handduken på jobbet och går hem för att norpa lite sol vid två.
Tycker att jag är värd det efter två dagars övertidsarbete.

Hade en ljuvlig morgon. Efter en löprunda i Surte stod frukosten framdukad.
Min mamma, hon är helt fantastisk. Har varit skönt att vara hemma ett par dagar.
Komma hem till ett dukat bord, frukost och middag serverat, matlådan packad när jag ska till jobbet.
Somna på soffan med min fina familj runt omkring mig. Ibland behöver man koppla bort allt.
Ja, man får passa på att bli bortskämd när man kan. Nu är det tillbaka till verkligheten igen.
Jag känner mig mer utvilad än på väldigt länge. Och även om jag har haft det bättre än bra
har jag saknat min säng och det ska bli skönt att komma hem till min lya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback