Succé.

Helgen blev, precis som väntat, superduper bra. Lördags kvällen innehöll många utav dem bästa jag vet. Fullt ös in på småtimmarna och jag hade fantastiskt kul. Igår låg jag på soffan, tog igen mina missade timmar och fikade med Johanna. Det var inte igår jag träffade henne, men det kändes inte som om att det hade gått en minut sedan sist. Förutom allt som hänt och allt som finns att berätta. Åh, jag längtar till hon bosätter sig i Göteborg igen. Ibland förstår man inte hur mycket man saknar någon innan man har personen rakt framför sig. Nu är det ny vecka och det innebär nya möjligheter. Fick precis reda på någonting väldigt roligt. Vilken överraskning denna måndag. Veckan kan bara bli bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback