Tack för en bra helg.

Ny vecka, nya möjligheter!

 

Jag har haft en grymt bra helg. Jag har levt på solens krafter och gjort det jag vill.

Så länge jag mår bra av att göra det jag gör, så kommer jag att fortsätta göra det.
Osmart kan tyckas, men just nu bryr jag mig inte så mycket.
Tiden kanske kommer då jag kommer att bry mig. Men då gör jag andra val.

I lördags kväll fick jag äran att vara med på Larssons möhippa.
Hon var underbar, jag var imponerad och jag hade grymt kul. Vilken brud hon är.
Tackar alla inblandade för att jag fick vara med om detta!

Igår var jag trött. Tog mig ut på en lång promenad i Göteborgs härliga vårväder.
Sedan gottade jag mig i soffan.

Nu kör vi...


Kommentarer
Postat av: Pettson

Haha, så du var med ändå...... ;) haha, söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback