Vilken överraskning.

Det ringer ett 08-nummer på min mobil.
Jag gillar inte när det ringer nummer jag inte känner igen.
Resultat = jag sitter och kollar på telefonen till personen ifråga lägger på.
Det plingar till. Telefonsvar.
Jag ringer upp telefonsvararen.

Hej... Jag heter ***** och ringer från svenska innebandyförbundet.
Du har varit med i en tävling på innebandy.se där du vunnit
finalbiljetter till sm-finalerna och ska få hänga med landslaget.
Ring upp mig på nummer ******* om du är intresserad och kan åka.

Jag vänder mig om till Eva och berättar vad som precis hänt.
Lite lätt skakad och undrande. Det kan inte ha varit jag, dem måste ha tagit fel.
Eva brister ut i skratt "förlåt, jag har glömt berätta att jag anmälde oss".

Jahapp, då blir det Malmö och innebandyfinalerna om två veckor.
Roooooooligt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Gött då ses vi ju där =)

2011-04-04 @ 19:45:02
Postat av: Terre

Kanske man får turen att se dig också =) och Carro. och Eva.. och annat trevligt folk!

2011-04-07 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback