Bragebacken.




Den är inte att leka med kan jag lova.
Försökte få en bild på hur brant backen är. Men jag ser nu att bilden är missvisande.
Det ser ut som om att backen knappt lutar. Så var det inte. Det var förbaskat brant.
Lite uppvärmning, lite hopp, lite intervaller och sedan denna fruktade backe.
11 gånger tog vi oss upp och sedan ner. Det var jobbigt, det brände i musklerna och jag var trött.
Men man känner att det ger någonting och någonstans emellan allt det jobbiga så gillar jag det.
Men mest längtar jag efter inomhusträninagrna när jag springer där och svettas.

Efter träningen gick jag och Jonnisen och handlade.
Varma mackor med kantareller och te i soffan var vi värda efter hårt slit!
Bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback