Onsdag 2011-08-17



Onsdag, mitt i veckan, lill-lördag. Denna dag firade jag med att hosta så att hela kontoret hörde det bara för att någon skulle tycka synd om mig och ge mig administrativa ärenden fram till lunch. Jadå, allt för att vila upp sig inför kvällens match. I ärlighetens namn så tog jag två samtal och insåg att jag inte skulle klara av att trycka mute-knappen var tionde sekund samtalen igenom och gick och bad om andra uppgifter. En lunch senare är ordningen återställd och jag kan svara telefon igen. Suck. Två timmar sen är det dags för möte, sedan hemgång. En ganska bra önsdag och den avrundas på bästa sätt.

Dirty Pirates (Älvstranden) vs. IBK Göteborg ikväll och jag drar på mig Älvstranden-tröjan. Jag har en riktigt go känlsa i kroppen och det ska bli riktigt roligt att spela. Vallhalla är inte Göteborgs bästa hall, snarare sämsta, men det handlar mest om att göra det bästa av situationen. Och jag tvivlar inte på att det kommer bli en go kväll med gänget. 3 poäng hade inte varit fy och skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback