Tack för fredag.

Fredag igen, denna veckan har snarare gått i snigelfart än att rusat fram. Jag vet inte varför eller jo det vet jag egentligen. Jag har haft en negativ inställning hela veckan. Nästa vecka tar jag nya tag. Hjulet har börjat snurra igen... Jobba - Träna - Sova - Sedan börjar vi om från början. Igår hoppade vi ur hjulet och stack till Magnus och Magnus en sväng för säsongs-avslutning och ett glas vin. Har aldrig varit där tidigare, men det blev en mysig avslutning på dagen med mina bästa. Eftersom att jag förväntade mig att jag skulle vara tröttare än tåget när jag vaknade på morgon vaknade jag pigg som en lärka. Ja, jag har till och med lockat håret dagen till ära. Jag gillar fredag och fredag gillar mig. Detta ska jag fira med en shoppingrunda efter jobbet. Jag veet, det är löne fredag, men jag har inte bråttom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback