Energi?

Oj, vad jag är utmattad. Kunderna maler ner mig och jag förstår inte hur mycket det kan finnas att fråga om egentligen. Det kanske är mitt sätt att vara på, jag köper och ser vad som händer. Det kommer när det kommer och det går inte fortare för att jag ringer och gnäller. Det gäller att ta sina fighter och jag brukar få som jag vill när gränsen är nådd. Dessa kunder, som gnäller över allt, får inte som dem vill. Man måste veta hur man ska handskas med människor för att få sin vilja igenom. Och det är inte genom att gnälla, det har jag lärt mig. Nog om det. Jag blir lite arg på mig själv för att jag låter kunderna mala ner mig. Jag hade helst haft en lektion med dem om vad inställning till saker och ting är för någonting. Well well...

 

Snart dags att lägga av luren och gå hem. Eller vi ska vara sådär hemliga som man bara kan vara innan jul. Jag och mina fina, underbara och älskade systrar. Ska bli kul att se vad vi kan åstadkomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback