Huvudstaden

Julklapps-shopping, glögg, pepparkakor, mys och nu en dubbel espresso. På utsidan ser jag hur stora vita flingor faller emot marken och jag känner såhär innan jul att stämningen börjar infinna sig i blodet. Underbart att få umgås med min pappa och hans Lena. Inga krav bara att njuta av att vara och ladda för nästa vecka. Träningskläderna ligger fint nerpackade i väskan och idag får dem faktiskt ligga kvar där. Vila mår kroppen bra av ibland.

Nästa vecka är det jobb och massa mysiga kvällar att se fram emot. Mina vänner och åter igen mina vänner. Utan er, vad skulle jag göra? Ni gör mig lycklig genom det lilla och det stora!

I skrivande stund ligger jag på soffan och är allmänt nöjd över ett fantastiskt liv. Jag har så mycket att se fram emot. Sommaren 2012 kommer bjuda på mycket, det vet jag och jag kan knappt vänta. Men vänta lite, stanna upp, först har vi jul och nyår att fira. Sedan har vi en vår att njuta av. Och just nu ska jag dricka upp mitt kalla kaffe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback