Julafton

Efter en underbar kväll med familjen igår kunde jag inte hålla ögonen öppna längre när klockan slog 23! Öppnade dem små blå vid 08.00 och huset ekade av små snarkningar. Jag snörade på mig skorna och tog mig runt surte! När jag kom hem stod frukosten serverad och morgontomten hade vart här uppe i bergen. Egentligen är jag sådär att jag gillar att ge och jag tycker att man ska ge varje dag och inte bara en dag om året! Men jag är ju svensk och julafton är ju julafton! När jag såg min mammas tårar när hon öppnat ett paket med en tavla i. En tavla på hennes fyra döttrar, då kunde jag inte hejda mina glädjetårar! Vad det blev bra!

God jul alla mina fina! Hoppas ni får en rofylld jul med kärlek, värme och godisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback