Onsdag

Jadå, vi kör övertid så det visslar om det. Goa pengar i januari. Pengarna kan ju tänkas behövas i och med att vi bokat in EM i juni. Husbil ner, biljetter till en match än så länge och 6 tokiga tjejer. Kan det bli annat än bra? Jag tror inte det. Jag längtar, redan!

En halvtimme till ska jag sitta här, där det känns som om att jag bara sitter och sitter, sedan ska jag ta mig till gymmet och svettas lite. Det var ett par dagar sedan och jag längtar efter att få lyfta lite skrot igen. (jag vet att folk inte tycker att jag är fullt normal, och det kanske jag inte är heller).

På fredag åker jag till den stora huvudstaden på visit. Det ska mysas med pappa och familj. Det ska bli skönt att få komma bort och få lite luft emellan varven här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback