Tävling

Jag har tydligen ingått en magrutetävling med killen som sitter bredvid mig på jobbet. Den som först får magrutor, får magrutor helt enkelt. Jag ska lösa det innan sommaren, så nu jäklar. Jag inser att julen knackar på dörren och att jag då kommer att vilja äta massa godis. Men jag kanske kan avstå några denna julen då. Det är värt det när jag sitter där med en vältränad mage till sommaren. Å andra sidan det är långt dit. Men det ska börjas i tid. Jag är taggad. Säger någon tävling så är jag med. Vi får se om vi kommer fram till något resultat...

Solen skiner över Göteborg idag och det känns i luften. Jag gillart. Ska kila ner på stan och försöka få fatt i sista klapparna inför jul och sedan ska jag göra mitt på gymmet innan jag kan lägga mig på soffan och vara nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback