Vad vore väl lite ledighet?

Om jag verkligen känner att jag gör nytta på jobbet idag? Njae. Det ringer otroligt lite. Längesen man hann andas emellan varven. Skönt, men jag känner förståss att jag hade gjort mer nytta hemma eller någon annanstans. Så kan det vara. Nu är jag här och troligtvis kommer jag vara här tills jag slutar idag. Om inte någon vänlig själ har lust att bevilja ansökan om att få gå hem liiite tidigare. Snälla tomten!! Sen ska jag hem till Surte och mysa med min fina familj. Jul är en såndär högtid där jag egentligen önskar att jag kunde dela på mig. Jag vill vara i Göteborg och Stockholm samtidigt. Men det går inte.

Igår träffade jag min fina Johanna. Tiden springer iväg men vi står fortfarande kvar. Även om det går långt mellan gångerna så vet jag, att hon är den hon är och hon finns där. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback