Göteborgsvarvet...

Vilken sida jag har vaknat på idag? Ja, en sida som jag helst inte vill vakna på igen. Jag är trött, hängig och orkeslös. Men det är bara jag som kan ändra på det. Tre koppar kaffe och lite lunch så tror jag att min inställning är tillbaka. Egentligen vet jag att det handlar om att jag sovit alldeles för lite inatt. Men jag får sova imorgon igen. Heja mig!

Eftermiddagen ska troligtvis spenderas med min alldeles fantastiska mor. Får se vad vi hittar på. Jag skulle vilja träna eftersom att jag idag anmäler mig till Göteborgsvarvet. Ja, så blir det. Fick veta om att Telia, där jag jobbar, har platser kvar och min chef tyckte att jag skulle anmäla mig. Så nu blir det hård träning på fröken Karlsson fram tills den 21 maj. Vad har jag egentligen gett mig in på? Någon som ställer upp som personlig tränare/coach?

Kommentarer
Postat av: pettson

Postat av: pettson

jag och Enter är ett bra team. men jag kan träna med dig. jag ska med springa =)

2011-02-17 @ 09:35:02
URL: http://pettsono.blogg.se/
Postat av: Josse

Tror du löser det hur bra som helst. Hade aldrig utsatt mig själv för det, men du har ju en vilja av stål när det gäller =)

2011-02-17 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback