Hallonpaj.




Min helg har varit strålande. Invigde den i fredags klockan två med möte på jobbet. Vaniljsås och hallonpaj serverades, jag intog dem sista timmarna på jobbet med ro och sedan tog jag mig vidare till gymmet med min fina Malin. Vidare ner på stan för att möta upp kära arbetskollegor, gamla och nya. Fantastiskt trevlig kväll och jag kröp i säng med ett leende på läpparna. Rivstartade lördagen med en lång promenad tillsammans med älskade Hanna. Lite mat och en dusch senare var det dags att ställa upp för kamp emot norska landslaget. En kamp som vi gick segrande ur. Ett tag ryckte det i partynerven, men jag tog mitt förnuft till fånga och kröp ihop i soffan. Ett beslut som jag idag är mycket nöjd över. Steg upp, pigg som en lärka och tog cykeln till gymmet. Lite shopping och snurrande på stan sedan begav jag mig till Surte för mat och kärlek från min älskade familj. Är inte det en fantastisk helg så säg... Varje helg borde startas med hallonpaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback