Kvällstankar.




Favorit torsdag med favoritjobbarkompisar.
Torsdagar är bra. För då vet jag att det snart är helg.
Jag känner att jag måste fokusera på det och dem som ger mig någonting tillbaka just nu.
Ni vet vilka ni är och ni vet vad detta handlar om.
Ni ger mig energi och motivation att orka det som tar min energi.

Denna dagen har sett ut som många andra.
Jobb, gym och innebandy.
Och självklart kärlek med mina fina tjejer på jobbet.
Känner mig lite bortskämd.

Det mönster som mitt liv går enligt just nu är återkommande.
I oktober varje år sedan jag var nio år har jag gått in i innebandybubblan.
Mycket energi går åt till att analysera bra och dåliga saker.
Och det känns nästan som om att man har två heltidsjobb stundtals.
Mitt största problem kanske är mina krav och den press jag sätter på mig själv.

Jag ger inte upp.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ge aldrig upp Linda! Kram till dig min fina vän och snart granne:)

2011-02-24 @ 22:45:17
Postat av: pettson

jonna, vad är det jag läser? kommer du till våra hoods nu? jag kan inte annat än gilla det!

Postat av: Jonna

Japp det gör jag:)

2011-02-25 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback