Lördag.

Jag var knappt vaken när jag entrade gymmet klockan 07.00 imorse. Men efter 13 km var jag vaken och svettig. Det mest fantastiska med att vara på gymmet tidigt är att man får beslutsångest över vilket skåp man ska välja istället för att gripas av ångest över om man ska stanna kvar eller inte pågrund av alla människor. Jag hade två fina timmar på gymmet och jag tror minsann att jag ska återskapa dem imorgon innan jobbet. Nu har jag ätit kakor, godis och lite mat. Men det är ju ändå lördag. Fina Eva kom och sällskapade mig på jobbet och kör övertid med lite adminärenden. Precis vad jag behövde. Med henne, min Elle-tidning och lite godis har jag fått dagen att gå. Sitter och uppdaterar innebandy.se varje sekund och håller alla mina tummar för mina hjärtan som spelar match. 3-0 är ställningen i skrivande stund och min nervositet börjar släppa. Fantastiskt. Och vilket väder vi har över Göteborg idag. Det är tapåsigvarmakläderochgåenlångpromenad-väder. Men jag jobbar. Just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback