Saknad.



Lika bra som det gick igår på träningen lika dåligt gick det idag. Gör om gör rätt, nya tag på torsdag. Imorgon är det onsdag. Den ska bli lika bra som tisdagen, minst.

Saknar min stora familj. Dem finns så nära men ändå så långt bort. Jag är uppväxt med massa kärleksfulla syskon och föräldrar runtomkring mig. Vissa dagar vill jag vara liten igen, kunna krypa ihop i mammas trygga famn, be George hjälpa mig med allt, öppna mitt hjärta för min far som alltid förstår sig på mig (han låtsas och får mig att tro det iaf) eller bara vara mitt ibland alla mina fina syskon. <3 Tiden räcker inte alltid till.

Ytterligare ett Grattis till en person som har kommit mig extremt nära och tagit en stadig plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback