Fredagskänsla.

Det är fredag eftermiddag, det infinner sig något slags lugn över mig idag och jag har en känsla av att det kommer bli en fantastiskt bra helg. Jag känner mig som ett litet barn, förväntas full, det är en ganska härlig känsla, nästan lite magisk faktiskt. Undrar vart denna känsla uppstått. På eftermiddagsschemat står AW med ett härligt gäng ifrån jobbet. Jag ser några ynka solstrålar. Det är bättre än inga alls. Och kanske är det någor vårkänsla som sprider sig i mig. Trots all dum snö som faller idag. Jag vägrar se.

Är stolt över mina fina lagkamrater som vann 3 poäng och ett viktigt derby igår. Jag försökte att peppa så gott jag bara kunde, men på nått sätt känner man sig inte tillräklig och inte delaktig när man bara får titta på. Så är det. Men det är bara att fortsätta i samma anda kommande matcher tjejer. Jag lär inte fortsätta i samma anda, är inte speciellt nöjd med situationen i sig.

Russin är min nya drog. Vet att det inte är nyttigt. Men bättre med ett russin än en bit choklad. Så ser jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback