Brown eyed girl.




Igår kom Hanna hit och vi kollade på Remeber Me. Den är bra, jättebra. Speciellt när man lyckas somna innan det tråkiga slutet av filmen. Vaknade tre i natt, jag sov på täcket i sängen och Hanna på soffan. Väckte Hanna som inte orkade ta sig hem och vi somnade om. Mysig frukost imorse innan jag begav mig till gymmet och hon hem till lill-katten. Innan dess hann vi pilla i mina bruna linser. Lite läskigt, men jag tror att jag trivs. Lite nytt, lite spännande och otroligt enkelt. Dem lär åka på fler dagar.

Har ägnat dagen i åt lite innebandy tillsammans med Hanna i Mölnlycke där Pixbo tog emot AIK. Efter det bar det av till Haga för att inta en alldeles fantastisk middag a la thailand med min underbara Malin. Den helt klart godaste Thai-maten jag någonsin har ätit på svensk mark. Fantastiska vänner!

Jag är laddad för det nya året och morgondagens arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback