Full fart emot helg.



Och nu går vi emot helg igen... Onsdag är inne på sista timmen, är det inte fantastiskt? Torsdag är dagen innan fredag och på fredag gör man helg efter jobbet. För mig handlar det ganska mycket just nu om att göra upp en plan för hur jag ska klara veckorna i mörkret. Jag vet att vi går emot ljusare tider och jag har en fantastisk vår och sommar att se fram emot. Det vet jag. Med fina vänner, handihand, med sol i ansiktet, med brunbrända ben, med massor utav äventyr och under ljumma sommarnätter ska jag leva ut mitt liv. Jag längtar.

Idag har jag arbetat. Efter jobbet tog jag mig ner på stan där jag fick tag på ett par godbitar. Fick med mig någonting som jag suktat efter ett tag. Kanske visar imorgon. Träffade min bruna, fina och efterlängtade mor och min älskade syster och tog en fika på Vanilj, ett otroligt mysigt café som jag varmt rekomenderar. Hann knappt landa hemma innan jag tog vägen ut genom porten med cykelnyckeln i högsta hugg. Cykeln tog mig till gymmet och nu har jag krypit ihop i soffan efter en lång dag...

Älska livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback