Mot Olofström.

Alarmet stod på härliga 07.00 - När klockan ringde ställde en trött tjej om klockan på 07.30. Fem minuter senare ringer telefonen och jag tror i mitt trötta tillstånd att en halvtimme redan gått sedan jag ställde om klockan. Känner mig lite bitter innan jag inser att det faktiskt ringer på telefonen. Paniken griper tag i mig (då jag de senaste två veckorna ställt om klockan två gånger i sömnen på 20.00 respektive 15.00) och jag tror för en sekund att jag försovit mig. Men förvånande nog är det min aldra bästa Hanna som ringer och är pigg som en lärka. Med henne kvittrandes i telefonen blev det genast lättare att sätta fart på dagen. Tack för ett fint och genast piggare uppvaknande vännen!

Nu har vi intagit våra platser på bussen, som inte har något eluttag, och är påväg emot Olofström för helgens omgång innebandy. Tur att jag släpade med mig datorn med en batteritid på 40 min. Suck. Får nöja mig med bra musik i lurarna, en oskön stol och fina lagkamrater. Jag är övertygad om att jag överlever. Lite solsidan på det och helt plötsligt är jag hemskt nöjd i min osköna stol.



Påväg emot 3 Poäng.

Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback