Nyår 2010!






En nyårsafton med det bästa av det mesta. En nyår som speglar vårat år väldigt väl. Vänner av finaste slag, mat, spel, ännu mer fina kompisar, fyrverkerier, champanje och mys. Ingen hade kunnat vara mer nöjd än mig efter denna fantastiska helg. 

Kvällen spenderades hos Hanna. Vi lagade mat, spelade spel och busade med hennes lilla kattunge. Strax innan tolv dök det upp lite stökiga grabbar som satte fart på oss andra. Vi tände lite raketer, skålade in det nya året och fortsatte i samma fart. När dem andra åkte vidare till Park Lane valde några av oss att styra hem till mig. Diskussioner om både det ena och det andra innan jag återigen skålade, önskade gott nytt år och slocknade som en stock.

2011 innebär nya möjligheter! Love it! Det kommer att bli ett fantastiskt år, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback