Övertid.

Veckans första dag börjar med övertid på jobbet. Why not? Måndag efter en lugn och stillsam helg innebär att man har mycket energi. Lika bra att göra sig av med den så att ingen tror att man är konstig. Finns ju en risk för det om energin bubblar över en fredag eftermiddag här. Men jag kan nog vara lugn, jag ligger långt ifrån att titulera mig som konstigast i Teliahuset. Även om jag mycket väl kan tänka mig att folk undrade efter den lilla incidenten från sensommaren. Men den är passé och jag har nog räddat mig själv, kanske.

Det spritter i mina ben och förmodligen kommer jag att ha hysteriskt svårt att sitta still när jag ska se mina tjejer spela internmatch på kvällens träningstid. Buuu... Varför blir man alltid extra sugen när man inte får? Jag vet precis hur små barn tänker när dem gör saker dem inte får. Men jag har tillräkligt mycket vett att faktiskt inte göra nu när jag inte får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback