Tack.

Då var det måndag igen. Och jag vill börja med att tacka fantastiska vänner för en grymt bra helg. Spenderade lördagen med Hanna. På kvällen var det dags att fira Eva med lite festligheter. Vi började hemma hos henne och avslutade på Park lane. En kanonkväll med underbara tjejer, dans och allt som hör en bra utekväll till. Denna utekväll blandat med min tidigare sjukdom resulterade i att jag igår var i stort sett helt utslagen. Det var en glad men trött Linda som begav sig till videobutiken senare vidare emot Hanna igår. En stor påse godis och en film senare sov vi likt två spädbarn ihopkurade under varsinn filt i soffan. Jag vaknade till vid halv åtta och gick hem till mig. Påvägen lyckades jag göra min andra vurpa den här vintern. Inte så otippat med tanke på vädret som varit här i Göteborg den senaste veckan. Vaknade till lite iaf. Hade tillräkligt mycket ork för att ta en dusch och krypa ner i sängen när jag kom hem. Nu är jag taggad för vad denna veckan har att erbjuda. Tillbaka till vardag och träning igen. Håll i hatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback