Söndagssvammel.

Så var ännu en helg inne på sluttampen. Söndag, jag befinner mig i Teliahuset och gör andra omgången av övertidstimmar denna helgen. Jag jobbar totalt 8 timmar på två dagar och har rätt att ta ut 16 timmar. Ganska bra deal tycker jag. Fyra timmar går fort och när planerna i övrigt ändå är obefintliga slipper jag ju slösa tid på att ligga soffan alternativt sparar jag pengar eftersom att jag förmodligen hade gjort stan om jag var ledig. En timme kvar  på jobbet innan gymmet kallar på mig. För en stund fick jag lite lust och motivation till att träna för Göteborgsvarvet, klickade in mig på deras sida och såg att startplatserna var slutsålda.... synd. Då slipper jag fundera på det mer. Kanske nästa år igen.... Känns som om att det är någonting som jag säger varje år när det gäller just detta. Någon gång ska jag!

Jag är otroligt nöjd över att ha haft mysfredag och myslördag denna helgen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback