Innebandymatch.

Det är en trött själ som sitter bakom skärmen dagen till ära. Min kropp känner av förra veckans dos av träning och lördagens match sitter kvar i musklerna. Tre poäng var nära och jag hatar att förlora lika mycket som jag älskar att vinna. Förlorar man med udda målet känns det extra tungt. Skiljer det flertalet mål kan jag emellertid tycka att det är okej att förlora om vi inte gjort en riktig plattmatch. Förlorar vi med mycket mål är vi helt enkelt steget efter och det måste man acceptera. Och då menar jag att acceptera och göra någonting åt det. Inte acceptera och tycka att det är okej. För det är aldrig okej att förlora om man vill bli bäst!! I helgen var det surt, vi kunde ha vunnit, det var nära. Men vi gjorde en bra match och dem är serieledare. Bryt ihop, ta med det som är positivt och ta sikte på nästa helg. Då plockar vi tre poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback