Söndag.



Försöker göra mig redo och samla energi för kommande arbetsvecka. Hanna ger mig energi i form av att komma och sprida glädje även på jobbet framöver. Ska bli härligt att ha henne på samma plats som mig och några av mina andra bästa på dagarna. Men min lunginflammation gör mig orolig, hur ska min stackars kropp klara av denna veckan? Det känns som om att kroppen gör någon slags revolt genom denna bedrövliga sjukdom. Men i vanlig ordning låter jag inte den dra längsta strået. En vecka sedan är jag förhoppningsvis igång med träningen igen.

Dagen har jag spenderat åt fina vänner, innebandy och en bra bok. Började på det franska cafét på Vallgatan med Eva och Hanna, sedan strosade vi genom stan och tog vagnen till Torpa för att skåda när Lerum plockade tre poäng mot våra herrar, det var inte så bra. Under helgen har jag satt tänderna i Sofi Fahrmans bok "elsas mode". Släppte den klockan två inatt, öppnade den innan jag han vakna imorse och läste precis ut den. Kanske ytlig, men enligt mig en lättläst och underhållande bok.

Nu är det dags att pilla i sig den hemska hostmedicinen och det andra som läkaren lurat på mig och krypa ner under täcket.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback