Minnen från då.

Idag när jag gick från gymmet´möttes jag uttav ett fullsatt Ullevi, Gothia invigningen. Det kan tyckas vara jobbigt när det är mycket folk i stan, mycket knattar och allting går en sekund långsammare när man ska göra någonting. Men när jag såg alla lag och människor idag väckte det en del minnen. Minnen från cuper, stadslag och juniorinnebandyn. Det är minnen som finns på rätt sida hjärtat och som får mig att le. Jag är lyckligt lottad som har dem! Sedan kunde jag inte låta bli att njuta lite av att Göteborg under dessa veckor verkligen lever. Det är myller överallt och jag kan komma på mig själv i en annan värld när jag strosar och tittar på folk. Jag är en sommartjej trots att jag konstigt nog är född på hösten. Men tänk om inte hösten fanns, då hade sommaren inte blivit uppskattad på samma sätt. Så funkar vi. Dags att luta huvudet emot kudden... 10 nya jobbtimmar väntar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback