Onsdag 2011-07-20

Fel pinnkod 3 gånger är inte att rekomendera när man ska föra över pengar. Nä verkligen inte. Det var hemskt dumt. Fick i panik rusa till Handelsbanken på lunchen för att lösa detta. Nytt kort är påväg och en tillfällig lösning är i mina händer. Puh. Hur en kod bara kan raderas i minnet är intressant och otroligt störande. Ett tecken på att man har lite för mycket där innanför!

Annars skiner solen och jag ska till frisören för att se om dem kan råda bot på min kalufs. Återstår att se. Blir troligtvis bara lite uppfräschning av de blonda om jag inte får ett infall. Jag är sugen på page, men jag vet att jag kommer sakna mitt långa. Lite läskigt men ändå spännande. Jag tror att jag är för feg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback