Österlen 2011



Malmö, Kivik, Simrishamn, Ystad och Helsingborg.
Ännu en helt fantastisk helg är slut. Vi har tillbringat den tillsammans i en bil
med en del intressanta, roliga och otroligt vackra stopp påvägen. Helt jäkla underbart!!
Det är stunder man minns, stunder jag sparar i minnet när hösten kommer,
stunder som följer mig livet ut!

Malmö och Lillatorg på fredag kväll, vi åt och dansade oss svettiga. Vi var för en kväll i
någon slags himmel om man ska tro på Jonna. Kvällen slutade med poolparty. Galet bra.
Lördagen spenderade vi som riktiga turister längst Österlen. Vi gjorde det som föll oss in,
stannade på vackra ställen, promenderade genom en ko-hage, lät sanden och havet skölja våra fötter,
strosade längst kullerstensgatorna, njöt av lunch i solen, skvallrade, grillade och drack vin.
Men framför allt så slappnade jag av och njöt av Sverige och sommaren.
Jag är glad att jag är jag och att jag får uppleva helger som denna!!

Avslutade med en powerwalk med min underbara Eva.
Sedan storstädning av lägenheten och lite tee framför "systrar i jeans 2".

Tack Karro, Amine och Jonna för en grym resa och fantastiska minnen för livet!

Fem dagar till nästa helg. Börjar nedräkningen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback