Fredag 2011-07-01



Jag har längtat efter fredag sedan förra söndagen. Nu längtar jag mest efter onsdag kväll då jag fått semester och ska åka iväg med världens bästa familj till Karpathos. Men först har vi en fantastisk helg att ta oss igenom. Som vanligt är det mycket på schemat. Men det känns inte det minsta jobbigt. Jag ska hinna med alla mina fantastiska vänner och min familj! Då trivs jag.

Det känns i kroppen att man har tränat tungt under en vecka och jag valde idag att ta en PW istället för den tänkta löprundan innan jobbet. Imorgon blir det träning igen. Kanske att gymmet får ett besök efter ett långt uppehåll.

Lunch med bästa Eva och nu tillbaka för jobb. Suck. Det är alldeles för mycket att göra här. Stress stress stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback