Fågelskräck.

Jag hade en lite traumatisk upplevelse imorse. Jag gick och njöt av ett fantastiskt Göteborg med musik i öronen. När jag kommer till Valhalla ser jag en fiskmås, två sekunder senare är den påväg emot mig. Jag hinner skymta två små fiskmåsbebisar som är påväg över gång- och cykelbanan innan jag börjar springa. Helt livrädd springer jag åt sidan för att slippa att få en fiskmåsnäbb emellan ögonen. Bakom mig ser jag hur en kille börjar springa för glatta livet. Fiskmåsen var galen och jag var livrädd. Jag kände mig skittöntig efteråt och jag var jättearg på fiskmåsen som stört mig under min PW. Är det inte duvor som bygger bo på balkongen, så är det fiskmåsar som försöker äta upp mig. blä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good to see some of the greatest information on your blog,really nice work this is and i really like it.

2011-07-01 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback