Onsdag 2011-06-15



Gårdagen var fullspäckad. Vi gjorde IKEA osäkert (och plånboken). Jag fick med mig massa ljus och annat mysigt samt en grå matta som passade utmärkt istället för den svarta som samlade åt sig all världens damm. Slängde in IKEA-shoppingen hemma och rusade vidare till vagnen. Mysigt häng med min efterlängtade och älskade vän. Bästa. Efter det var tanken att sätta igång och pilla med lägenheten. Men isället tog jag och min hurtiga syster oss upp till Skatås och tog oss runt 8an. Sedan var jag slut, helt slut.

Idag har jag träningsvärk, saknar mina vänner på jobbet och vill hem och greja i lägenheten. Men man ska inte klaga. Jag gillar livet och livet gillar mig, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback