Tisdag 2011-06-14



Godmorgon! Jag har egentligen ingen dag i veckan som är sådär typiskt jobbig. Kanske handlar det om inställning. Kanske inte. Men måste jag utse en dag som jag tycker lite mindre om så är det tisdagar. Därför bestämde jag mig för att dagen till ära vara ledig. Istället jobbar jag på lördag.

Igår var det äntligen dags att snöra på sig löparskorna och bege sig upp till Skatås för första försäsongsträningen. Det är med skräckblandad förtjusning som jag åker upp dit. Jag är tjejen som tycker att försäsong är kul men jag vet också hur jobbigt det är och vilka följderna blir efter första gången. Mycket riktigt. Har en märklig känsla i mina ben nu och jag vet hur den kommer att utvecklas. Men skönt att vara igång och jag har en bra känsla kring hur denna säsongen kommer att bli. Nu ska jag röra på mig lite innan frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback