Underbart till underbart

Från underbart till undebart. Kreta var bra, soligt och stekhett. Jag har vilat mig i en vecka och är redo för tre veckors arbete och tre fantastiska helger i sommarsverige. Sedan bär det av igen. Resan var bra på många sätt solen visade sig nästan från sin bästa sida. En dag fick vi stå ut med regn och moln om vartannat, men värmen var på sin plats och vi kunde njuta ändå. Boendet var okej och Rethymnon var någonting nytt. Kreta är en ö som jag kommer återvända till många gånger till. Ön har tilltalat mig sedan min första semester där när jag bara var 6 år och Grekland är alltid Grekland. Man vet vad man får. Tack tjejer för en mysig vecka. Som sagt, nu är man tillbaka i verkliga livet. Jobb och träning på schemat idag och jag gillar det!



Semesterbilder bjuds det kanske på senare idag.

Kameran är helt slutkörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback