Lördag 2011-06-18

Lördag och jag infinner mig på jobbet. Efter två helvettesdagar på jobbet och två fantastiskt bra kvällar. Torsdag stod det (som jag nämnt) fysträning på schemat. Den värsta av dem alla hade vi fått höra sedan tidigare och jag var lite skakis över vad det skulle innebära. 1000 hopp och två spagettiben senare blev det Tacos och kvalitetstid med Jonnis. Man missar mycket på två veckor. Inte okej. Men vi uppdaterade oss och hade mysigt häng.

Igår irrade jag på stan mitt i all REA. Höll på att bli tokig, fick med mig en svart långklänning hem, jag skulle haft en vit. Typiskt mig. Efter det köpte jag en stor påse godis och åkte hem till Eva och Peter. Fantastiska vänner. En underbar middag och ännu mer underbart umgänge. Sedan tog jag vagnen hem och somnade som en sten.

12 km innan jobbet imorse och mina ben och jag är inte helt överrens just nu känner jag. Men det får stå för dem. Jag ville och då gör jag det. Så är det med den saken.

Jobba jobba jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback