Torsdag 2011-06-02

Vissa är lediga och vissa tjänar pengar. Jag tillhör skaran som är tillräckligt dumma (eller smarta) för att gå in på övertid när normalt folk är lediga. Det blir extra klirr i kassan, och det tackar jag inte nej till. Stannade hemma igår ändå kändes det som om att jag endast hade sovit två timmar i natt. Känns konstigt nog som om att jag är piggare när jag inte sover så mycket... Sova kan man ju egentligen göra när man blir gammal tycker jag. Men kroppen behöver vila ibland, annars orkar den inte. Någonstans var det nog bra att jag stannade hemma.

 

Igår var jag på besök hemma i Surte. Känner mig alltid så liten när jag kommer hem till Surte. Jag vet inte varför. Men det är skönt att ha nära hem och det är skönt att få krypa upp i den bruna skinnsoffan och bli ompysslad. Igår serverades det grillade hamburgare och jag åt med god aptit. Min familj är fin. Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback