Where the action is.

Vilken dag. Väcktes av min älskade syster, tio minuter senare var jag ute på löprunda. En härlig frukost med min fina syster. Det är synd att man inte insett hur bra hon är förrns man flyttat. Nu saknas hon runtomkring när hon inte är där och jag uppskattar verkligen när hon är just precis där jag är. Efter en fantastisk morgon var det dags för jobb.

Väl på jobbet möts jag av strålande överraskningar. Min "mamma och pappa" (internt) har en biljett över till Where the action is. Ja, jag blev överlycklig. Dem är dem bästa föräldrarna. Haha. På riktigt, stämplar snart ut från jobbet. Möter upp Jonnis som också fått biljett av mamma och pappa och sedan beger vi oss till Azaleadalen i ett fantastiskt sommargöteborg. Wiiiihoooo.... bästastebäst.

Tänk hur mycket som händer i mitt liv och vad härligt det är att kunna vara spontan. Älskar detta!

(seriöst inlägg)

 


Kommentarer
Postat av: "mamma" å "pappa"

We looooove youuuu!!!!

2011-06-29 @ 03:45:34
Postat av: Jonna

Hahah Eva. 03:45..........

2011-06-29 @ 09:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback