Älskade freeedag!

Även om jag har varit ledig en del denna veckan så välkomnar jag fredagen med öppna armar. Känns alldeles underbart att komma hem till en lägenhet med ny inspiration. Lite ljusare, lite mer sockersött och lite vårigare. Precis som jag ville ha det. Imorgon ska jag städa bort vartenda dammkorn som finns och köpa nya fina rosor. Kanske även påbörja projekt "måla hall-väggen". Men bara kanske. Jag ska hjälpa Jonna att flytta också. Jag är superduperglad att få henne som granne. Ska ta med mig lite salta pinnar som inflyttningspresent när det blir dags för inflyttningsfest. Haha. Pay back.

Idag ska jag fortsätta denna härliga arbetsdag i samma anda. Startade dagen med att ta emot ett pris som jag vunnit när jag varit borta. Och fortsatte med att vinna lite choklad. Det bådar inte gott för beach 2011, men sen när brydde jag mig? Ikväll ska jag ut och äta med fina tjejer. Bra inledning på en bra helg känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback