Destination Köpenhamn.

Vad kunde möta oss bättre denna morgon än strålande sol. Jag har packat väskan och snart bär det av emot Köpenhamn med bästa Eva och Peter. Vi spenderar en natt där och återkommer till Göteborg imorgon. Bara för att vi tyckte att vi behövde det. Shopping, fina vänner och vad som ser ut att bli vackert väder. Kommer bli hur bra som helst.

Konstigt att man på något sätt lyckas vara mycket mer pigg när man vet att det är roliga saker på gång. Hade jag behövt gå till jobbet idag hade jag förmodligen legat kvar och znoosat fortfarande. Trots att jag är en morgonmänniska. Måste säga att Beroccan har har gjort underverk ändå. Eller så inbillar jag mig bara.

Ha det bra här hemma. Hörs imorn.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback