Jag har lurat mig själv...





Jag gick med tveksamma steg emot gymmet efter jobbet.
Var hemskt nära att jag tog mig hem för en bra bok i solen på balkongen istället.
Men någonting sa mig att jag skulle må bättre av lite styrketräning.
Långdistans var det enda jag inte skulle köra. Men efter 40 min på bandet tyckte jag
att jag lika gärna kunde springa 20 min till och vara mer än nöjd när jag var klar.
Man kan säga att jag lurade mig själv.
60 min på bandet, lite styrketräning på det och sedan innebandy.
Nu är jag nöjd.

Har dammsugat också. Men det var mer för att min mamma ska komma på besök imorgon
än för min egen skull. Fast det är klart. Himla skönt att vakna imorgon med en strålande lägenhet.

Nu ska jag sova. Det är jag värd!
Godnatt fina ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback