Snart...



Femtio minuter kvar när jag inleder detta inlägg. Jag fryser och försöker värma mig med kaffe. Det går sådär om jag ska vara helt ärlig. Har fått administrativa uppgifter och sitter med musik i öronen. Ganska skönt. Måste säga att det är ganska behagligt att jobba sent. Mest funderar jag över alla projekt som jag har planer på. Nästa blir att måla lägenheten, igen. Blev massa färg över från när jag målade sist och det finns en svart vägg i lägenheten som jag skulle vilja ljusa upp något. Det blir dock lite mer arbete med denna vägg då jag behöver rycka ner tapeten. Men jag är händigare än vad jag tror så jag ska nog få ordning på detta med. Jag har hela tre dagar på mig nästa vecka.

Har en del andra grejer pågång i tankarna också. Får se vart dem leder. Ikväll ska jag hursomhelst bara njuta av en fin fredagskväll. Så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback