Tur/otur?



Godmorgon fantastiska lördag!!

Igår kväll när jag somnade in funderade jag på om jag haft en tur eller otursdag.
Dagen började bra med två vinster. Efter jobbet tränade jag innan det var dags för cabare
med fina tjejer. Och vilken show. Efter den här kvällen lever jag minst 10 år till.
Tackar alla dem fina tjejerna som var med för en finfin kväll och det största tacket av
dem alla till Eva som styrde upp denna kväll!
Guldkant på en vanlig fredag.

Till saken hör att påväg ner till stan åkte jag vagn. Utan att skicka sms-biljett. 
Ni kan ju bara gissa vad som hände. Västrafik i mitt hjärta föralltid. 
Trots detta kändes dagen som en tur dag. Jag vägrar låta dem förstöra.

Tack och åter tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback