Tisdag.

God förmiddag!

Vilket fantastiskt vårväder vi har i Göteborg idag.
En såndär dag då jag bara vill knyta på mig löparskorna och ta en lång löprunda.
Komma hem, sätta mig på ett vindstilla ställe ute i solen och dricka en kopp kaffe.
Men jag har det ganska bra på jobbet också.
Och efter gårdagens 12 km på löpbandet är en lång löprunda inte aktuellt.
Efter jobbet blir det gymmet, solariet och sedan innebandyträning.
Får se hur långt mina ben bär mig idag.




Igår efter arbete och träning tog jag cykeln till Eva.
Vi bänkade oss i soffan och försökte heja fram Rönnby till vinst.
Men vi misslyckades tyvärr. Vi kanske var allt för fokuserade på den underbart
goda, hemmagjorda tomatsoppan och vårt rödvin.
Vardagslyx en måndag är vad jag kallar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback