Lugn och nöjd.

Igår blev det en härlig fika med en saknad vänn. Efter det gick jag hem och bröt ihop en skvätt. Sånna kvällar vet jag att det ända jag kan göra är att lägga mig i sängen och dra täcker över huvudet. Det är ingen idé att försöka.

Mycket riktigt, vaknade av mig själv halv åtta idag. Utvilad och motiverad för vad livet har att erbjuda. Tog en löprunda upp till Skatås, ett varv runt åttan och hem igen. Sedan ville inte mina ben vara med mer. Nu värker min ischias som den aldrig gjort förr. Typiskt. Men det var det värt.

Nu sitter jag på kontoret sedan två timmar tillbaka och blickar ut över ett soligt Göteborg. Är ganska nöjd med tillvaron och känner ett inre lugn första gången på två dygn. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback