Trrröööötttt

Trött tjej. Vaknade vid midnatt på soffan hemma. Helt slut efter lördagens bravader. Dessa utekvällar sätter sina spår, men det kan det vara värt. Jag hade en fantastisk helg, igen. Min grannar bjuder på det mesta. Mysig fredags kväll med Jonna och Carro. Åt så mycket mat att jag hade svårt att somna. Vaknade mätt på lördag morgon. Tog en lång promenad i solskenet och begav mig sedan ner på stan för en heldag med bästa Eva. Efter det hem för att svira om för fest. Vidare till Jonna för en grym kväll med tjejerna. Pannkaksfrukost på söndag morgon med bästa syster och sedan vidare till Kungsmässan med finaste mamma och Sofie. Sen spenderade jag resten av dagen med tända ljus i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback