Vill ha godis.

Godispåsen som jag vann imorse är fortfarande orörd. Just precis nu skulle jag vilja slita upp den och tugga i mig varenda en av bilarna. Men det har under dagen växt fram en slags tävling. Jag emot bilarna. Om jag sliter upp påsen nu, då förlorar jag. En halvtimme till och matchen är vunnen. Då lämnar jag påsen här under natten. Imorgon är det fredag och då får man äta godis.



Istället sörplar jag i mig Telias fantastiskt goda kaffe. Egentligen förstår jag inte ens varför jag dricker detta blask kaffe. Mest för att ha någonting att göra tror jag. Eller för att försöka stoppa mit sockersug. Mja, försöker lura mig själv helt enkelt. Lättlurad är vad jag är.



Om en halvtimme går jag hem. Först ska jag sola, sedan ska jag hem och lägga mig på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback