Äntligen helg.

Snart dags att göra helg. Detta gör vi på bästa sätt med ett skönt gäng och lite AW. Är det inte lite typiskt att veckans underbara väder försvinner när man äntligen kan njuta av det? Troligtvis kommer helgen ändå bjuda på många sköna stunder. Men solen kan alltid sätta lite extra ljus på tillvaron. Tur att man har vänner som gör detsamma! Ni är guldkorn!

Jag har ätit jordgubbar, mera jordgubbar och ännu mera jordgubbar. Tusan vad gott det är. Hur knäpp jag är som under 22 år gått runt och sagt "jag gillar inte"? Ja, det undrar jag också. Snart säger jag samma sak om räkorna. Har lovat mig själv och ett par vänner att jag ska äta räkor innan sommaren når sitt slut. Snart dags att sätta fart med den utmaningen.

Njut av ledigheten.


Kommentarer
Postat av: Carro

Innan sommaren är slut? Tror snarare vi sa när du kommit hem från semestern och det har du ju nu. =) Dax att boka en kväll!!

2011-05-13 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback