Söndag i världsklass.



Vaknade och kände mig redo för vad en söndag kan tänkas erbjuda. Jag ringde min älskade mor för att säga god morgon och kolla att allt var bra på hemmaplan. Och plötsligt var jag påväg ut till morbrors nya båt. En båttur och lite fika senare begav vi oss hem till Surte för lite mat. Nu har jag precis landat hemma i lägenheten efter bio med heeeeela familjen <3

Igår efter jag tagit mig runt mina mil kom Jonna hit och tog hand om mig. Lite mat och jag var redo för en kväll på stan. Vi mellanlandade i linné och tog oss sedan vidare ner på Avenyn. Mötte upp Eva och sedan dansade vi alla tillsammans tills Push stängde. En lugn men fantastiskt rolig kväll. Återigen konstaterar jag att mina vänner är värda Guld. Mc Donalds och sedan somnade jag som en sten. Jag gjorde varvet och jag gjorde Avenyn!

En voltaren för att dämpa smärtan i kroppen. Just nu känns min kropp som en 80-årings. Men det gör ingenting. Jag har kört slut på den och jag är nöjd med helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback